Oljemaleriet av Lid-tunet, som Alfred Severin og Åshild Irene Lie (far og dotter) viser fram, hadde vore i Amerika før det kom til Åse. Der blei biletet verande nokre år, før nokon plutseleg oppdaga at motivet var frå Lid. Dermed kom maleriet «heim» igjen, og heng no på stoveveggen i sitt rette miljø. Biletet viser at det i si tid har vore ein fin steingard tett ved huset. Den blei i si tid brukt som steinfylling til ein vegstubb. Bygdevegen er den same, akkurat like smal og svingete som før. Framsteget ligg i asfaltdekket. Framfor gardshuset var det før i tida kjøkkenhage. Målarstykket er signert  «A. Bertelsen 43».
Oljemaleriet av Lid-tunet, som Alfred Severin og Åshild Irene Lie (far og dotter) viser fram, hadde vore i Amerika før det kom til Åse. Der blei biletet verande nokre år, før nokon plutseleg oppdaga at motivet var frå Lid. Dermed kom maleriet «heim» igjen, og heng no på stoveveggen i sitt rette miljø. Biletet viser at det i si tid har vore ein fin steingard tett ved huset. Den blei i si tid brukt som steinfylling til ein vegstubb. Bygdevegen er den same, akkurat like smal og svingete som før. Framsteget ligg i asfaltdekket. Framfor gardshuset var det før i tida kjøkkenhage. Målarstykket er signert «A. Bertelsen 43». FOTO: Kari Nilsdotter HaukåsBilde 1 av 7

For å sjå desse bildene må du ha eit abonnement.

For å sjå desse bildene må du ha eit abonnement.

For å sjå desse bildene må du ha eit abonnement.

For å sjå desse bildene må du ha eit abonnement.

For å sjå desse bildene må du ha eit abonnement.

For å sjå desse bildene må du ha eit abonnement.

Ei reise i eit tun